Smälter bort

Äntligen är sommaren här säger folk.. Fast jag tycker ju iof att det har varit sommar ett tag men jag kan ha fel!?
Idag har det varit lite överdrivet varmt om du frågar mig, Jag tycker personligen att det är alldeles lagom när det är runt 20-25 för då kan man fortfarande röra sig utan att man smälter bort och hjärnan stängs av...
 
 
Jag och Sabina gick ner på stan för att fixa en massa ärenden som tex. nytt bank id och swish till henne men tydligen är det sååååå komplicerat och krångligt då vi har olika banker så det blev inget med det.. Fixar konto via icabanken istället så går det att fixa via nätet hoppas jag.
Vår tripp för att göra ärenden slutade med att vi köpte ett hänglås och två nyckelringar.. haha
 
När vi kom hem så tog vi med hundarna till hundbadet i Vilsta så dom fick bada lite och Molly travade glatt på konstigt nog men nu går hon väl i strejk resten av sommaren :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0