Tjäna extrapengar!

Min ena dotter jobbar som chattsupport så hon sitter ju vid sin dator hela dagarna och har tid att svara på enkäter samtidigt och då tjäna lite extrapengar! Så här vidarebefordrarjag listan på sidor som betalar dig för att genomföra korta undersökningar.
 
* Tyckomtv Panelen
 
* Musikjuryn
 
* Blocket Panelen
 
* Panelen
 
* Mobrog Panelen
 
* Discshop Panelen
 
* Nordic Panel
 
* Panel +
 
* Alltommat Panelen
 
* Amelia Panelen
 
* Shppanel
 
* Ebuno Panelen
 
* Triaba panel
 
Jag har varit medlem på alla dessa sidor förut så jag vet att det fungerar.
Men man måste ha lite tålamod för man får mellan 3-30kr ca. (ibland mer) per enkät beroende på hur långa dom är sen kan man ta ut pengarna till sitt Paypal konto när man har kommit upp i 50-99kr beroende på vilken av sidorna man är på.
 
Min dotters sambo gjorde också konton på dessa sidor men han flippade och bara klickade så han blev utkastad från flera sidor sen la han ner det ;)
 
Tipsa gärna om ni vet fler sidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0