Vad är nytt?

Jag, Barnen och min sambo köpte ju hus för ca. 3 år sedan i norra Rättvik och vi hade värdens bästa liv med varandra, mina två äldsta döttrer, husrenovering, jobb och en massa djur.. Hästar, hundar, katter, kaniner och höns.
 
Tills det började hända saker och min sambo till slut tog sitt liv så jag och min yngsta dotter har lämnat huset och flyttat tillbaka till staden vi bodde i innan..
 
Den här bloggen kommer bla. handla om allt vi/jag varit med om och framför allt hur man går vidare i livet efter att den man älskar lämnar en på det sättet han valde att göra..
 
Visste ni att enligt socialstyrelsen och försäkringskassan så går man vidare efter bara 4v?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0