Visa lite respekt förihel**e!

Sitter med mitt morgonkaffe och har lite funderingar om killar (eller läs idioter).
Är det fler än jag som har återkommande killar som hör av sig så fort man blir singel?
Killar som man inlett något med men sen bara varit ute efter att leka lite?
Killar som är tillräckligt dumma i huvudet för att höra av sig igen?
 
Jag har varit "singel" i ett halvår och alla utom en av dom som brukar tjata har hört av sig och en av dom gifte sig direkt efter att han dumpat mig med nu säger han typ en gång i månaden att han ska skilja sig... hahahaha
Fortsätt dröm jag tycker du förtjänar ditt dåliga äktenskap :)
 
Sen så är det ju lite roligt och underhållande samtidigt.. Jag kör lite olika race beroende på person.
Vissa driver jag lite med och vissa låter jag få hoppas lite..
 
Sen ska man inte dra alla över samma kam för det finns faktiskt en som hör av sig lite då och då och småpratar. Det finns trots allt några killar där ute som vet vad respekt innebär!
 
 
Den här fina människan fick kämpa i 3års tid för att jag skulle lita på honom och tilliten fanns där den sista tiden, Sen valde han att lämna mig på det värsta tänkbara sättet istället😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0