Ångest

*Innehåller annonslänkar för Lensway och inkClub*
 
Jag har varit lite dålig på att uppdatera men det har varit en väldigt tuff helg för mig då alla gått och tänt ljus vid sina gravar osv.
Jag har inte varit vid Dennis grav, dels så vill jag inte stöta på hans anhöriga som dömer mig för Dennis död och sist jag var där så blev det så sjukt jobbigt och det är inte så kul att gå därifrån och inte kunna sluta gråta när man har 5km att gå hem.
Jag gråter ändå så att det räcker.. jag saknar honom så mycket..
 
Den här årstiden har varit så ångestfylld för mig ända sedan barnen varit små och jag har varit ensam med barnen och man ska försöka göra det så bra som möjligt till barnen helt själv.
Att han valde dagen innan nyår att ta sitt liv på gör ju inte min December upplevelse bättre direkt..
 
Idag har jag varit med Sabina och Jack på stan och handlat lite sen har jag varit på Direkt optik och gjort en synundersökning så att jag kan beställa nya glasögon ifrån Lensway då mina gamla är trasiga.
 
 
Sen så damp mitt brev med bläck ifrån inkClub ner i brevlådan idag och dom hade skickat med en återvinningspåse till dom gamla patronerna så man kan skicka in dom gratis till återvinning!
Ett stort plus på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0