Att leva i dimma

*Innehåller annons för Presenteriet*
 
Idag har jag varit slut som artist och det började märkas redan igår då jag hade svårt att få rätsida på saker i slutet av dagen.. Tex. hittar inte ord, säger fel saker och vet knappt vad barnen heter och på det så kan jag inte sova trots lugnande så ikväll har jag tagit två stycken och hoppas på längre sömn än 3-4 timmar..
 
Sen så har jag blivit kontaktad av en reporter som vill skriva om Jasmines bilolycka och lyfta fram den här lastbils chaffisen som ställde sig och skyddade dom och han/hon ska ju ha all kred faktiskt men jag har inte orkat svara reportern så ska försöka orka med det imorgon.
 
 
Men jag har iaf orkat med att gå en långrunda runt Stenby, tuna park, parken zoo och ett besök i hundrastgården vid Tuna Vallen med den här hyperaktiva muppen..
Hennes skendräktighet börjar släppa och hon har fått lite dåligt med motion uppe i Dalarna då det var så halt överallt.
 
 
Hon försökte äta/gräva bort den här stocken innan hon hamnade här uppe..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0