Klickad av 112

*Innehåller annonslänk för Granngårdem*
 
 
Idag har jag varit och handlat med Jasmine, sabina och Jack och Jasmine betalade allt eftersom jag fyller år snart men ändå så har jag lite svårt att ta det.. 💓
 
Imorgon ska jag få min present av Sabina och Jack och jag vet vad det är men det får ni se imorgon men kan säga att jag är lite nervös 😉
 
 
Jag hämtade ut Sashas koppel idag med och det kändes så bra att ha samma som förut igen!
Bara älskar detta koppel!
Köp här!
 
Sen så reagerade Sasha på skrik här utanför ikväll på vår nya "säkra" gångväg.. jag såg tre killar och ev. en tjej och dom stannar vid lekparken och "hon/han skriker" två går iväg och den tredje knuffar in han/hon i parken så jag ringer 112 och hinner säga "hej, jag vet inte riktigt vad jag såg men det kan vara en våldtäkt" jag blev klickad innan jag hann uttala det sista ordet!
Jag ser samtidigt att någon annan från en annan balkong ringer och att det är någon som släpper sin hund i lekparken.. Jag blev faktiskt ställd och ringde inte upp igen..
Hur fan kan man bli klickad på 112?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0