Lite shopping

*Innehåller annonslänk för Lyko*
 
Igår lånade vi bilen och åkte till Tuna park och handlade men först så hann vi med en runda på stan.
 
 
Jag köpte denna på Claes Ohlsson för jag behöver en som enbart sprayar och inte låter på mina hund promenader.
Vill du också köpa denna licensfria försvarsspray så finns den här!
 
 
Sabina köpte den här snygga jackan på hm och bilden fick jag paparazzi fota så modellen står kanske inte så bra 😎
 
 
Jag hittade vinterstövlar med bra sula till vinterns hundpromader för bara 299kr!
Dessa var nedsatta på Skopunkten i Eskilstuna så vet inte om det är samma pris överallt.
 
Det blev lite annat smått och gott med som smink och en väska till Sabina.
 
När vi kommit hem så blev det pizza och filmkväll 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0