Meningslösa dagar..

*Innehåller annons för Nystartfinance*
 
Hej hopp jag är sämst på att blogga just nu men jag försöker ta mig igenom en massa meningslösa dagar känns det som..
Ibland funderar jag på om han tyckte att jag förtjänade att må så här?
Jag försöker bli arg på honom för att han förstörde mitt liv men det går inte och egentligen skiter jag i vilket för jag orkar inte kämpa längre..
 
Jag kan bara säga till er alla där ute som läser det här och går med självmordstankar att det är grymt orättvist mot dom som ni lämnar efter er!
 
Den 30 december har det gått ett år och jag vet att jag inte kommer må ett dugg bättre då än vad jag gör nu.. Snart har ett helt år försvunnit i en dimma *poff*..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0