När man ser någon som är död i livet..

*Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Idag fick Sasha testa sitt nya täcke under långpromenaden och hon var jättepigg, glad och lyssnade koncentrerat på mig 😊
Så det kändes som att hon tyckte att det var skönt.. Men idag hade hon fått för sig att hon ville springa fram och hälsa på precis alla hundar vi mötte och det brukar vara väldigt få hundar som hon brukar vara intresserad av annars men hon var väl bara lite extra glad idag haha
Ibland skulle man vilja se vad som rör sig i huvudet på dom 😉
 
Sen ikväll så har Sabina och Jack varit hemma och ätit middag med mig och vi har även luskat reda på vem en kille är som jag hittat en bild på i tidningen som var en kopia på Dennis, så spöklikt lika!
Vi och många fler har jämfört bilder och ansiktet är exakt likadant men tatueringarna stämmer inte och jag är sådan som inte ger mig så jag lyckades hitta han på Facebook och då var dom inte så lika längre.. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0