Nya glasögon!

*Innehåller annonslänk för Lensway*
 
 
Idag kom mina nya mörkbruna glasögon ifrån Lensway!
 
Jag kan säga att eftersom jag inte gjort någon synundersökning på typ 100 år och mina gamla glasögon var repiga och vinda så känner jag mig lite full nu!
För det första så ser jag MYCKET bättre än innan och det typ gungar lite när man går, ungefär som att vara på en finlandsfärja i hård storm 😉
Men ska erkänna att efter ca. 2 timmar som det gått sen jag satte dom på mig så känns det redan bättre men det ska bli intressant att se en helt ny värld haha
Dessvärre så måste jag nog beställa nya linser med då dom också har fel styrka och det är linserna jag använder mest.
 
Men till det bästa!
Jag sparade 4300kr på att köpa dom på Lensway istället för hos en optiker och jag hade dom i brevlådan efter en vecka!
(Jag betalade 844+400 för synundersökningen)
 
Kika på Lensways glasögon här!
 
Ett tips prova glasögon modeller och färger hos optikern innan så du ser vad du passar i för jag hade tänkt beställa svarta men det hade blivit för skarpt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0