Psykbryt

*Innehåller annonslänk för Vetzoo*
 
Idag har det regnat och även kommit snö en sväng som smälte bort direkt så det var ju inte så mycket att hurra över.
Jag var ute med hundarna vid 10 i förmiddags och sen efter kvällsmaten vid 16 så stenvägrar Molly att gå ut.. hon gick in under vardagsrumsbordet och morrade och då är det ingen idé att försöka ens för hon hugger när hon visar den sidan.
Så jag lät henne vara och hon låg och sov och bad inte en enda gång om att få gå ut under kvällen och vid 21.30 fick jag locka henne med godis så jag kunde få på halsbandet.
Hon flippar ur totalt som hon gör ibland.. morrar och hugger i kopplet istället för den som håller det.
 
 
Den här donnan ha verkligen problem med humöret 💓
Men som en veterinär sa när hon var liten och vi hade träningsförbud på henne pga. en skada att det är två envisa och egensinniga raser och det blir oftast inget bra resultat men hon är ju väldigt gullig att titta på 🙂
 
Med Sasha blev det en promenix på nästan 7km i regnet idag men hon trivs ju bra i sitt vattentäta täcke som jag köpte här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0