Riktigt nöjd!

*Innehåller annonslänk till Vetzoo*
 
 
Usch idag var det mycket kallare än vad det såg ut så Sasha frös och hade brottom + att hon blir väldigt stressad då med så jag gick en kortare runda och släppte henne en stund i hundrastgården så hon fick springa lite.
På bilden så skäller hon på matte för att jag inte kastar "pinnen"...
 
 
Kasta då!!!!
 
 
Sen gick vi en liten omväg hem så det blev ändå 6km idag.
Nedanför oss hade kommunen ställt upp den här tjusiga bänken haha..
Undrar hur länge den ens får stå kvar?
 
 
Sen så har jag hämtat ut Sashas nya fleecefodrade täcke som förståss var jättefarligt eftersom det var nytt, som ni ser så är det väldigt synd om henne här 😉
 
 
Men jag är faktiskt riktigt nöjd över det här köpet!
Täcket heter Active Canis 2in1 Dog Coat och är ett slitstarkt regntäcke med avtagbart fleecefoder. Dom silvriga detaljerna är reflexer och det är hål för kopplet i nacken.
Den enda detaljen som jag inte var riktigt nöjd med var att resårbanden som man trär bakbenen i kändes lite för snålt tilltagna men dom har jag inte provat än så dom kanske töjer sig eller så får jag väl sy i lite förlängning helt enkelt.
 
Täcket finns i svart, khaki, orange och priset är från 239-489 i stl. från 25-75cm.
 
Täcket hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0