Så mycket tankar..

*Innehåller annons för Adrecord*
 
Jag har haft en riktigt jävlig vecka faktiskt..
Tänk om man bara kunde stänga av och sluta tänka?
Jag stiger upp och timmarna går.. jag är trött och energilös och får absolut ingeting gjort fören jag runt 12-13 bestämmer mig för att sminka mig och ta Sasha på sin dagliga långpromenad.
 
Igår fick jag prioritera städning istället då det verkligen behövdes här och det kändes ju jättebra efteråt och sabina och Jack var här på kvällen och vi gjorde hemmagjorda hamburgare sen var vi ute i parken och kastade boll med Sasha så hon fick springa lite.
 
Idag har det varit samma sak.. det har spöregnat och jag har tänkt att jag ska ta tag i saker men ingenting händer och jag är TRÖTT!
 
Nu väntar jag på Sabina och Jack igen för att göra en repris på igår.. haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0