Tatuering

*Innehåller annons för Tradedoubler*
 
Jag fyller ju år snart och då ska jag få en tatuering av Sabina och Jack har dom lovat i ett obevakat ögonblick ;)
Saken är att två kvällar innan Dennis tog sitt liv så fixade han ihop en hemmagjord tatueringsnål som han ville testa på mig och för er som undrar så var han ganska påhittig min älskade sambo, vi hade sällan tråkigt med honom så sådana här påhitt var inte speciellt konstigt 🙂
Han skulle tatuera in ett "D" på mitt finger men det fick han ju såklart inte och då försökte han skriva på sig själv men det blev bara två prickar..
 
Jag har ganska länge velat göra det här D:et på mitt finger men då en som tatuerade sa till mig att det är bättre att göra en på handleden så har jag utvecklat idén och hade tänkt mig tecknet för evig kärlek.
 
 
Vi har hittat dessa två bilder på nätet men jag gillar den understa och sen funderade jag på om man kunde få in ett "D" på andra sidan..
 
 
Eller ett runskrift "D" eftersom det är ett kors så tycker jag det blir ännu mer symboliskt eller vad tycker ni som läser min blogg?
 
 

Kommentarer
Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

åh vad kul att tatuera sig :) Är det första?

Svar: Ja det är första :)
minitjejens.blogg.se

2019-11-14 @ 11:19:26
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0