Tjänat lite extrapengar!

Igår tog jag ut ytterligare 50kr ifrån Mobrog panelen och idag kunde jag lösa ut min första Sverigecheck som är värd 100kr från Norstrat panelen.
 
 

Anslutna butikskedjor där du kan nyttja din Sverigecheck:

ICA - se alla icabutiker 
COOP - se alla coopbutiker
WILLYS - se alla willysbutiker
HEMKÖP - se alla hemköpbutiker
PRESSBYRÅN - se alla pressbyråbutiker
DIREKTEN - se alla direktenbutiker
APOTEK HJÄRTAT - sse alla apoteket hjärtatbutiker
SHELL - se alla shellbutiker
7-ELEVEN - se alla 7-elevenbutiker
TEMPO - se alla tempobutiker
CITY GROSS - se alla city grossbutiker
HANDLARN - se alla handlarnbutiker 
DEN SVENSKA MATREBELLEN - se alla den svenska matrebellenbutiker 
MY WAY 
TIME  - se alla timebutiker här
MATÖPPET - se alla matöppetbutiker
NÄRA DEJ - se alla nära digbutiker

 

Hos Norstrat panelen kan du även välja att lösa ut dina poäng till bla. triss, bio och superpresentkort mm

Vill du också tjäna extrapengar på att delta i olika undersökningar så hittar du min lista över olika paneler här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0