Trafikolyckan

Im back skulle jag kunna säga för jag har varit bortrest tillsammans med Jack och Sabina över helgen!
Vi har varit uppe hos Mickis och Carl i Furudal och i lördags var vi bortbjudna på 40års fest hos min kompis Sandra.
Igår så var vi och hälsade på min mamma i Stjärnsund på vägen hem och imorse fick jag gå upp tidigt för att Jasmine ville ha skjuts till akuten eftersom hon körde av vägen med sin bil i fredags..
 
Jag kan ju säga att det var nog inte bara en ängel som satt på deras axlar den dagen då hon körde av i 120 och bilen var upp i gräsvallen och vände, dom körde över en vägbrunn som stack upp och bilen stannade när den slog i betongväggen som delar vägbanorna och den missade precis delen av staketet där bilen hade kunnat köra upp och då hade dom voltat.. Sen så är det ju inte det mest ultimata att stå parkerad tvärs över vägen på en 120 väg så dom hade mycket chockade behövt sitta kvar i bilen i väntan på räddningstjänsten och då bara sett en massa lampor som närmade sig och tänkt att nu dör vi!
Då ställer sig en lastbil sig framför dom som skydd!
Fattar ni vilka hjältar det finns där ute!?
 
 
Så vet ni någon som skyddat den här bilen på E4 i fredags så hojta till så vi får tacka honom/henne på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0