Besök efter döden..

Jag har ju skrivit tidigare om att Dennis besökt mig efter sin död och han visade sig även för min kompis Sandra första natten efter att han gått bort och hon sov hos mig..
Hon vaknade mitt i natten och ska gå på toaletten då står han i hallen och tittar på henne och hon hinner tänka "vad fan gör han vaken"..
Det var nog något han ville säga men vi vet ju inte vad..
 
Jag kan ju fortfarande inte sova utan lugnande tabletter så då händer det inte så mycket för jag sover hårt när jag sover.
Igår när jag var dålig och gick och la mig så ser jag honom gåendes med en tjej, tror det är jobbrelaterat och han avbryter och kommer fram till mig och kramar mig jättehårt och säger att han älskar mig.. Jag känner en tyngd och hur hårt jag sitter fast där jag ligger och när han är borta så gör mitt vänstra knä så fruktansvärt ont så jag inte kan röra mig på en bra stund..
Jag kollar klockan och ställer om tiden och somnar och när jag vaknar så känner jag inget alls i mitt knä.
Natten då Dennis tog sitt liv så klagade han på att han hade så fruktansvärt ont i knät och han var väldigt irriterad just därför..
Ville han säga mig något?
 
Jag vet bara att jag behövde den där kramen..
Och det är även den första upplevelsen jag har här där jag bor nu..
Han kanske vet att kronofogden kommer lyckas sälja huset och han har lämnat nu?
 
Ja jag vet inte alls och jag gissar att många som läser det här säkert tycker att jag är sjuk i huvudet men bryr mig faktiskt inte..
Och skulle någon som läst upplevt liknande saker så kommentera eller skicka ett mail och berätta! 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0