Bra jobb!

*Innehåller annons för Lindex*
 
Idag har jag varit på möte med Sabina sen har vi snurrat omkring lite på stan med..
Vi var in på försäkringskassan också och jag blev så jäkla full i skratt!
Vi kollar oss omkring och funderar på hur man gör och går fram till en tjej som står bakom en disk och någon meter bredvid henne står två snubbar och ser väldigt viktiga ut..
Jag frågar tjejen om någon som har hand om det som vi var där för och hon hänvisar till en av killarna bredvid som tar med oss till en dator bakom henne..
Jag blev så full i skratt!!!
Alltså TRE stycken sköter ett enmansjobb eller till och med något som en dator skulle klara..
Inte ens på vårdcentralen har dom ju någon i receptionen längre..
Han bad om legitimation klickade på en knapp och vips så hade vi dom papper vi behövde, det tog max en halv minut..
Frustade fram ett "Tack så mycket det gick fort"..
 
Chill jobb men säkert ganska boring i längden eller vad tror ni?
 
Sen har ju vädret varit mindre kul så idag har jag fixat pappersarbete och hoppat över långpromenixen men jag har ändå gått 6,5km eftersom jag vågar vägra åka buss.
 
Vid 16 snåret var jag ut en kortis med hundarna och då blev det värsta hundträffen ute på gräsmattan, det var 5 hundar och 4 mattar som pratade med varandra till slut 🙂
Blev lite kallt om fötterna då jag var barfota i foppatofflorna haha.
 
 
Så här såg det ut efter att Sasha bäddat sängen igår efter långpromenixen.
(Matte gör fel).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0