Dag för dag

*Innehåller annons för Bubbleroom*
 
Det här med att ta tag i saker är inte det lättaste för mig nu för tiden men jag bestämde häromdagen att jag ska försöka ta en viktig grej om dagen iallafall så i fredags städade jag badrummet och i lördags när Nathalie var här så fixade jag köket medan hon var och hämtade mat och idag så städade jag resten av lägenheten så nu känns det riktigt bra.
Just ja jag städade ju garderoben/förrådet i Torsdags med så nu går det att stänga dörren in dit haha
Det var iof nödvändigt för att få in min nymålade byrå 🙂
 
Sen så har jag gått hela 8km idag i det härliga vädret!
Och när jag kom hem så såg det ut så här utanför dörren...
 
 
Granarna städar tydligen.. Det står fullt med sopor och annat skräp till höger som man inte ser också men vågade inte kliva ut ifall dom stod och kollade i nyckelhålet haha
Sen så håller som på att renovera en lägenhet i trappen så det är allt annat än rent i trapphuset så jag trodde först att allt var skräp för man skickar väl inte ut mattorna i smutsen? 🤣
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0