Dåligt bloggat

*Innehåller annons för Swiss clinic*
 
 
Idag började dagen mindre bra då mitt finger kom emellan när Molly skulle ta hundgodis och hon fick brottom för att inte Sasha skulle ta den... Blödde ordentligt och nej jag har inte varit och tagit någon stelkrampsspruta.
Hundskrället skämdes ordentligt iaf och gick inte få fram från gömstället fören efter 13 idag..
 
Långrundan i storm med en väldigt stressad Sasha landade på 8,6km idag.
Hon är extra stressad just nu då bara tanken på att gå ut utanför dörren gör henne livrädd för att någon jävla idiot kastade ut raketer genom sitt fönster precis när vi passera härom kvällen och idioten slutade inte fören jag skrek jaha skyll dig själv nu kommer polisen!
Jag kan ju säga att det går inte att ta sig någonstans med en livrädd staff då jag garanterat hade tappat henne. Så att gå in igen var inte att tänka på.
 
Sen så var det några ungar som sprang efter henne och skrek och det gillar hon inte heller så då var liksom starten på promenden lite förstörd och blåsten gjorde det ju inte bättre.
 
Höll förövrigt på att kliva på en liten näbbmus som Sasha jagade iväg från en hög löv när hon passerade.. Blev skapligt rädd haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0