Extrapengar och trasiga brillor

*Innehåller annonslänk till LensWay*
 
 
Inte för att vara tjatig men idag tog jag ut 60kr ifrån Blocket panelen till mitt Paypal konto.
Jag har ju fått börja om med en ny mailadress eftersom min tidigare inloggning slutade fungera så jag har inte regga om mig på alla igen.
Ett - är att dom dessutom inte svarade på varför det slutade fungera..
 
Men eftersom mina glasögon bestämde sig för att lämna in ikväll så behövs dessa extrapengar kan jag lova!
Sasha hade legat på dom så dom var jättesneda så skulle böja tillbaka dom och det gick inte så bra.. Men dom gick inte av helt så är jag försiktig så håller dom tills jag kan beställa nya haha
Jag kanske ska poängtera att dessa brillor har hängt med sedan barnen var små..
 
Listan på paneler hittar ni här!
 
Nya billiga och snygga glasögon och linser kan ni köpa Här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0