Fortsättning följer..

*Innehåller annons för Kjell&Company*
 
För att göra min historia kort efter mitt inlägg tidigare idag så har vissa i Dennis familj anklagat mig för att vara delaktig i Dennis död.
En av syskonen snackar så mycket skit så att vissa människor häromkring är rädda för mig!
En av syskonen som är missbrukare har sagt till mig saker i väldigt påverkat tillstånd som tex. "Hur kändes det när du lade snaran om hans hals?" och "Jag förstår bara inte att du kunde se på när han trädde hundkopplet runt halsen" Och andra vidriga saker.. Det var inte ens något hundkoppel inblandat utan han gjorde snaran av elstängseltråd och jag skar såklart ner honom så fort jag hittade honom...
Jag vet även genom polisen att missbrukaren och flera i familjen pratat väldigt mycket med dom och försökt få en utredning men det fanns inga tvivel om mig redan på natten när han dog.
 
När jag bott här någon vecka så började polisen åka här typ alla mina morgon och kvällspromenader som jag bara går runt kvarteret så såg jag dom och sen upphörde det efter att jag kommit hem ifrån Dalarna i september men då var det en kille som stod i ett gathörn varje morgon och typ gick efter mig hela rundan.. Sen har det varit lugnt ett tag och nu har jag en volvo som står oftast på konstiga sätt som inte är riktigt lagliga och alltid med fören åt mitt håll och när jag vänder åker den...
Allt detta kan ju lika gärna vara en tillfällighet men man blir lite nojig när man lever under en viss hotbild.
 
Sen angående förtal och grejer så har jag både vittnen till det som sagts och även massvis med skärmdumpar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0