Gratis mat

*Innehåller annons för freedomfinance*
 
Idag har det ju varit jättefint väder så det blev en lång skogspromenad med en hypad Sasha.
Det är förmodligen mycket nya dofter nu när det blivit kallare ute och så var det en massa folk i skogen så hon steppade fram på "tårna" och spanade överallt haha
8km blev det idag så det får väl duga..
 
 
Sen när jag var ute med Molly så mötte jag en gammal arbetskamrat så berättade lite om mina äventyr med min nu mera "ovän" till granne som han också har jobbat med innan så han fick sig ett gott skratt 🤣
 
 
Sen hämtade jag ut den här igår när jag och Sabina varit hos Nathalie och kollat igenom hennes gömmor efter saker till Sabina.
Den här är riktigt god faktiskt och man får kod till matklubben i den med 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0