Ibland orkar man inte..

*Innehåller annons för confident smile*
 
Igår blev det dåligt bloggat för att jag orkade verkligen inte sätta mig ner och skriva dagens tankar och funderingar..
Igår var en sådan j*vla **** dag helt enkelt så den borde censureras bort från mitt liv nästan..
Dels så är jag sjukt besviken på hur vissa människor beter sig som till exempel killkompisar som bara är vän med en för att dom tror att dom ska få ligga till slut!
Alltså skärp er förfan!
Mitt livs kärlek har gått bort och ni vill LIGGA!?
Visa respekt förihelvete!
 
Sen är det sällan jag uttrycker mig negativt på Facebook men igår gjorde jag det och skrev något med att jag haft ett skitår och dra åt helvete! För så kändes det igår, alla kunde dra åt helvete..
Då väljer min avlidne sambos pappa att GILLA den statusen och han har inte gillat någonting sedan Dennis gick bort för hans familj tycker det är mit fel att Dennis dog..
Han gillar alltså att mitt liv går åt helvete...
Jag flippade kan jag säga och blockerade honom och raderade även Dennis minnes sida!
*Poff* allt som påminner om Dennis på Facebook är nu borta, då pappan var den sista i familjen som jag hade kvar då jag tog bort alla tidigare i våras då hans syster höll på och snackade skit om mig och ingen ville ta mitt parti fast alla visste att hon ljög.
(Pappan och brodern la till mig igen så jag lät dom göra det).
 
Jag har pratat i 6 timmar med min kompis Sandra under dom här två dagarna, jag har gått igenom så mycket genom åren och hon har alltid funnits till hands och jag för henne.
Alla borde ha en Sandra💓
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0