Jag är utvald!

 
Jag blev utvald som testpilot genom Buzzador att testa en av dom här Cantadou ostarna så nu måste jag beställa bläck till skrivaren så jag kan skriva ut kupongen!
Bli testpilot genom Buzzador här!
 
Sen så har jag gått med Sasha på min runda runt Stenby, tunapark och parken zoo idag så det blev nästan 8km men hon verkar tycka det är lite kallt så hon hade ganska brottom i slutet.
Det är ju lite råare kyla här i Eskilstuna än vad hon är van vid från Rättviks skogarna så jag ska köpa ett täcke åt henne.
Där vi bode förut så hade hon en ulltröja med hög krage som jag hade klippt av i lagom längd som hon skuttade runt i när det var riktigt kallt men den kan hon ju inte ha här i stan haha
 
Annars händer det inte så mycket tiden rusar iväg och jag får inte så mycket vettigt gjort men ändå så tar det på min energi..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0