Kul leksak

*Innehåller annonslänkar för Citygross, Vetzoo och Petster*
 
Igår blev det inget bloggat då jag gick upp tidigt för att gå på ett skolmöte med Sabina sen lånade vi bilen av Nathalie och åkte och handlade.
Sasha fick sin promenad från där vi parkerar bilen och hem ca. 3km och väl hemma så blev jag aptrött, började frysa och sen kraschade magen så det slutade med att jag fick ställa in utflykt med Nathalie och hon åkte iväg och köpte blåbärssoppa, nudlar, popcorn och cola åt mamsen 😊💓
 
Idag har jag tagit det lugnt och just nu är väl magen ganska okej..
Sabina och Jack köpte en frisbee till Sasha idag så hon har fått springa efter den i parken så hon har fått motion idag med och den är nästan hel fortfarande haha
Men skitsmart leksak för den är lätt att kasta och man kommer långt 😊
 
 
Frisbeen är köpt på Citygross men andra varianter hittar du här! och här! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0