Larmhund

*Innehåller annos för Granngården*
 
Igår kväll så fick jag se Molly rädd för första gången någonsin tror jag..
Jag hade gått upp med Sasha på en gräsmatta och Molly var kvar på trottoaren då rusar det ut en kille ur buskarna i en jävla fart...
Molly börjar tjuta/pipa och springer med svansen i backen upp mot oss samtidigt som Sasha kastar sig fram och ställer sig över henne samtidigt som hon larmskäller..
Killen tvärstannar och sticker åt ett annat håll..
Jag blev mest förvånad över Sashas reaktion då jag inte har trott att hon ska bete sig modigt i en sådan situation men nu vet jag att hon kommer försvara mig om det händer något.
Ingen rör Sashas "mamma" Molly iaf.
Allt gick så fort med så jag hade ingen tanke på att plocka fram pepparsprayen ur jackfickan...
 
 
När vi kom hem ville Molly ligga i den andra datastolen nära matte och det brukar vara Sashas plats.
Sen blev hon kallad marsvin av vaktmästaren imorse när hon betedde sig som vanliga kaxmuppen Molly 🤣
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0