Lera och rådjur är lite dålig kombo

*Innehåller annons för Linas Matkasse*
 
 Idag blev det en runda i regnet runt Stenbygård och när jag kom till Tuna Park så tyckte Sasha att vi skulle gå över skogen hem så då gjorde vi det.
Det var ett ganska dåligt beslut då hundskrället drog omkull mig två gånger under dom första 200 metrarna! Jympadojor, lera, skog och vilda djur är ingen vidare bra kombo då man har en hund som utnämnt sig själv till jakthund!
Jag slog i knät riktigt ordentligt på första magplasket så nu är det svullet och det blev ju inte bättre av att jag slog i samma knä i dörrposten när jag skulle toka av hundf*n här hemma.
 
Först såg hon en ekorre och just ekorrar tar helt knäcken på henne då hon tror att det är samma som retas med henne genom fönstret så hon typ står och hyperventilerar, piper och darrar haha
Rådjur och harar däremot spårar hon. Så hon spårade som en tog på ett ställe men såg inte rådjursmamman och hennes två kid 3 meter ifrån stigen, men dom stack precis när jag skulle ta kort på dom. Och Sasha spårade i motsatt riktning där dom kom ifrån så hon såg som tur var inte när dom skuttade iväg.
Promenixen landade på 7km och ingen dog ^^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0