Lite splittrade tankar i natten

*Innehåller annons för Blocket jobb*
 
Jag kom på att jag glömt att uppdatera idag och skulle väl kunna säga att det är för att jag har mycket att göra men det är inte riktigt sant..
Men tiden försvinner ändå *poff* borta liksom..
Jag hade tänkt att ringa lite samtal.. ta mig i kragen och iallafall försöka lösa lite saker så har jag ju iallafall försökt.. men nej det sitter en liten jävul bakom mig som säger "varför då, det är ändå kört!"
Och den där jävulen har väl rätt antagligen tyvärr..
 
Jag har även mycket tankar om Dennis just nu.. om varför gjorde han så här mot mig?
Jag har mycket tankar om då han helt plötsligt en dag från ingenstans drog iväg på fyllan och var otrogen mot mig bara för att ha en anledning till att sticka till Eskilstuna och knarka ner sig..
Vi var lyckliga och han hade precis utökat sitt hönsbestånd med 10 hönor och så bara pang bom så tog livet slut där och då och jag blev kvar och fattade ingenting..
Jag förstår fortfarande ingenting för jag borde ha sett signaler.. jag har funderat så mycket på om hur vi hade det innan och får ingen rätsida alls på det då vi nästan var lika nykära då som när vi träffades..
Jag hade ju ganska mycket jobb förra sommaren, jobbade mån-fredag natt hela sommaren + att vi hade hästarna som tog mycket tid.. Var det därför jag inget märkte?
 
Jag fick ju tillbaka en väldigt trasig Dennis efter två månader.. han överlevde bla. en heroinöverdos nätt och jämt men han var tillbaka och vi hade det bra igen även om jag lät honom larva runt lite.. han var inte riktigt sig själv och sa det ofta med att han kände att "det hänt " något efter den här överdosen men vi skrattade mest åt det..
 
Och han var så ångerfull över det han gjorde, både otroheten och att drogerna lockade så.. han knarkade ju dessutom bort 2½ månadslön och lämnade mig med alla kostnader för huset osv.
Egentligen borde jag inte ha tagit honom tillbaka då hade jag kanske mått bättre nu?
 
Ändå så är jag glad att vi fick dom där sista 8 veckorna tillsammans 💓
 
Det är mycket splittrade tankar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0