När huvudet är tomt..

*Innehåller annons för Cervera*
 
 
Idag Var jag seg som 17 när klockan ringde och till slut tvingade jag mig upp och var svullen som gud vet vad runt ögonen men det lade sig efter en jädrans massa kallvatten.
Piggnade väl till någorlunda efter en låååång dusch och det är ju en fördel här att vi inte betalar för vattnet som i huset.. Där var det snabbduschar som gällde!
 
Dagens långpromenad med Sasha gick runt viptorp och över skogen till Vilsta till Sashas förtjusning då hon gillar skogen.. Mötte inget vilt förutom en ekorrj*vul när vi var tillbaka bland husen igen.
Det blev 6,5km idag.
 
På eftermiddagen var jag, Sabina och Jack iväg och handlade sen blev det lite tacos innan dom gick hem till Jack 😊
 
Och nu ikväll har jag varit tokslut och har tex. suttit i 40 min. och funderat på vad det var jag skulle göra och så kom jag på att jag hade tänkt att ta min sovtablett lite tidigare så jag kanske är lite piggare när jag vaknar men det skret sig...
 
 
Vi fick en idé om att jordnötter kanske var gott på tacos men nej det kan vi inte rekommendera haha
Vad är ett måste i era Tacos?
Jag äter inte tacos utan avocado 😍
 
Jag tänkte göra en omröstning men hittade ingen bra så ska leta vidare så jag kan ha det framöver i bloggen så kom gärna med tips om ni vet någon bra funktion!
 
Missa inte min tävling här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Petronella Gunnarsson

Majs & ost är ett måste i min taco, men jag föredrar kycklingtacos.

2019-10-24 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0