Renovering byrå

*Innehåller annons för Barahandtag*
 
Idag är jag trött som en gnu.. Vet inte om gnuer är så speciellt trötta av sig iof men ändå.
Min hyresvärd håller på att renovera en lägenhet här i trappen så då sätter man igång och borrar klockan 7 sen är det tyst från morgonkaffet ungefär.
 
Sen så är jag klar med en gammal byrå som jag målat om och bytt beslag på och jag är sjukt nöjd faktiskt 😊
 
 
Den här har vi haft i säkert 15år och den var träfärgad men runda träknoppar och så hade barnen både skrivit och målat på den.
Det är lite synd att jag som vanligt glömde före bilder.. måste bli bättre på det haha
Knopparna har jag köpt på Jula och den snygga grå färgen hittade jag på Rusta.
Andra snygga knoppar hittar ni i annonsen nedan👇
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0