Skallgång

Igår umgicks jag men min dotter Nathalie hela dagen och efter att ha laddat med hamburgare ifrån Phils Burger så packade vi in Sasha i bilen och begav oss ut för att titta efter den försvunne killen John som försvann den 9/10.
 
 
Vi deltog inte i Missing peoples sökning eftersom vi hade Sasha med oss men vi kollade upp vart dom sökte av och sedan gick vi till ett ställe som Sasha reagerat konstigt på i torsdags och hon reagerade väldigt konstigt där igår med men vi hittade inget.
 
Promenaden började dessutom med att Sasha fick se en ekorre precis utanför porten när vi åkte iväg och sen när vi utgick ifrån stan så tog hon stenhårt på ordet sök och for omkring som en idiot hela promenaden... Jag kanske borde ta tag i det här med sökandet eftersom hon verkar gilla det 😉
Men i tre timmar var vi ute så det blev en ordentlig promenad och idag tänkte jag gå en sväng ner mot Katrineholm då han tydligen sagt att han skulle gå hem.. Då har man iaf med gott samvete dragit sitt lilla strå till stacken.
 
Idag ska dom tydligen bara söka av med värmekameror vad jag har kunnat läsa mig till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0