Släpad i leran

*Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Idag fick Sasha en present av Sabina och Jack så vi har varit ute i hundparken i två omgångar idag och kastat med den så nu är hon ganska nöjd.
Sen så var vi hem till Jack och skulle hämta lite saker till våran filmkväll och på vägen hem fick Sasha syn på en hare och jag kan säga att jag flög som en fjäder ca. 2 meter och blev släpad i leran ungefär lika långt innan hon stannade...
Så går det när man inte håller ögonen öppna haha
Sällskapet tyckte det var kul iallafall..
 
Jag gav igen i rastgården då jag låtsades kasta Sashas nya leksak och Sasha for med full kraft in i benen på Sabina som stod på huk och konstigt nog trillade hon inte omkull..
Jag och Jack dog av skratt ^^
 
Nu blir det filmkväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: tess

men hur söt kan man bli? ja att bli släpad i leran kanske inte e en höjdare hehe ;) kram

Svar: Ja hon är supersöt :) Och lerbadet var ju ganska kul efteråt när jag fick gå hem helt lerig med en helt hypad hund som spanade vilt efter harar :)
minitjejens.blogg.se

2019-10-28 @ 04:02:49
URL: http://epiicpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0