Spårlöst borta

*Innehåller annons för Firstvet*
 
 
Igår på Mollys eftermiddags promenad så blev vi filmade att något psyko så jag ställde mig och fotade tillbaka haha..
 
 
Och idag när jag och Sasha kommit hem ifrån långpromenaden så blev Molly helt plötsligt väldigt omhändertagande.. Hon brukar bli fly förbannad om Sasha är i sängen nära henne..
 
 
Vacker himmel på väg till Lidl.
 
 
Sen så hittade vi dom här också så det får väl räknas till den första julgrejen för i år!
Dom blir ju perfekta till pepparkakshuset 😊
Sen så hade jag lovat en ny tävling men den kommer när jag har hittat det jag ska tävla ut för dom grejerna är spårlöst borta tydligen..
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka söta hundar :) <3 sv; Nämen hehe ;) Jo vi får använda våra arbetskläder för ingen vill väl se ut som en smurf hahah xD annars har vi ljusblåa tunikor o mörkblåa byxor :)

Svar: Haha tur för er att ni får lov att bestämma själva då :)
minitjejens.blogg.se

2019-10-29 @ 22:54:15
URL: http://https://epiicpink.blogbiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0