Utvald igen ;)

*Innehåller annons för One.com*
 
 
Jag kom med i kampanjen för BIC Megalighter genom Buzzador så ikväll ska jag beställa bläck för nu har jag två kuponger att skriva ut.
 
Sen så har jag sovit jättedåligt inatt trots min tablett som jag tar, först kom grannarna klampandes kl. 00.45 sen måste man ju stå utanför dörren och diskutera högljutt innan man går in?
Väl inne så sätter man igång att spela hög musik, dammsuga och what ever..
Sen så har dom sprungit upp och ner i trappen hela natten med saker känns det som..
Jag får väl ringa och klaga på dom igen och kolla förrådet med kanske då det lät som det borrades där nere..
 
Sasha var hypertaggad idag på långpromenaden och sprang med högt huvud och spanade + att hon var supertaggad på att lyda så det var riktigt kul, jag tror hon tyckte det var skönare ute idag 😊
7km landade dagens promenad på.
 
När jag kom hem tog jag ut Molly som vanligt en runda runt huset och då kom Dennis ena syster med sina hundar och eftersom jag är sååååå jäääävla farlig så fick hon snällt stå och vänta tills vi försvunnit runt hörnet men Molly stod där och nosade ett bra tag så hon hann ju komma förbi och drog dom stackars små hundarna fort och bort ifrån farliga mig... Filmade henne när hon typ sprang och skickade på snapshat..
Töntigare människor finns inte.. När dom är tillsammans två systrar, konstig kompis och ena systerns pojkvän då ställer dom sig i vägen för mig och blockerar för jag får inte gå vart jag vill tydligen...fyra mot en är ju sjukt coolt av dom eller vad säger ni?
Men bryr mig inte för jag tänker inte gå ut med skogen för att slippa dom på kvällarna eftersom det inte är säkert för mig som går ensam.
 
Glöm inte att delta i min tävling här!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0