Vila i frid Anders!

*Innehåller annons för outdoorexperten*
 
Det har ju regnat hela dagen men jag var så irriterad på den där idioten som jag skrev om imorse så jag tog på Sasha regnkappan och så gick vi en promenad i spöregnet..
 
 
Fast väder är ju iof ingen ursäkt när man har en hund som kräver motion + att jag ska försöka hindra henne att bli skendräktig igen.
Det blev iaf 6,6km idag i rask takt..
************
 
Sen så har en barndomsvän till mig gått bort idag..
Han har varit sjuk i cancer i över två års tid och nu orkade inte hans kropp mer..
Jag har varit ledsen och gråtit orkar inte med mer död i mitt liv faktiskt..
Jag har tänkt i flera månader att jag måste skriva till honom men känt att jag inte orkat med det eftersom han visste att han skulle dö, då den senaste tumören låg så till vid hjärnan så det inte gick att operera.. Vad skriver man till någon som väntar på att dö när man själv är trasig för att någon dött?
Den här killen var en riktig busig kompis när vi var små, han var killen som åkte på två hjul med sin trehjuliga gubbmoppe, spottade upp i luften i skenet av gatlycktorna och fångade loskan i munnen igen.. Han var den enda som vågade klättra upp på skoltaket och snabbare än spindelmannen var han, han var flirtig och kunde taffsa (han har bett om ursäkt på äldre dagar😉) Men när det verkligen gällde så var han med oss tjejer och försvarade oss och såg till att vi kom hem ordentligt..
Han var mer vild än tam och hade 5or i alla skolämnen utan att ens ha gluttat i skolböckerna.
Han lämnade sin fru och 3åriga son efter sig..
 
Vila i frid Anders 💓
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0