Ännu en dag ur mitt intressanta liv

*Innehåller annons för Fello*
 
 
Jag har ju glömt att blogga idag (igår) så här kommer en liten uppdatering om dagen..
Nu är ju inte mina dagar så sjukt intressanta men ändå 😉
 
Det blev en långprommis runt stan så det blev en bit utmed ån och då sken solen.. 5km blev det idag och Sasha skötte sig jättebra förutom att hon försökte bestämma att vi skulle gå över alla övergångsställen som ledde till Sabinas skola.. Det är ju liksom en stark hund jag har så när viljan att gå någonstans faller in så får man vara med annars går hon dit hon vill.
När vi kom hem ringde Sandra och jag gick ut med Molly och sen vips hade vi pratat i 3 timmar och kl. var 19! haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0