Ännu en käftsmäll!

*Innehåller annons för Adlibris*
 
Idag hade jag stora planer på vad jag skulle hinna med men det slutade med att diskmaskinsreperatören ringde så jag åkte på att städa istället fast det behövdes så det gjorde väl egentligen inte så mycket 😉
Men nu kan jag iallafall testa diskmaskinstabletterna som jag ska Buzza åt Buzzador!
 
Jag hade tänkt gå till graven idag men det småregnade så det blev en runda runt ån istället på 6km.
När jg kom hem så gick jag ut med Molly och hon var anti som vanligt.
 
 
Frågar man henne så är det jätteskönt att ligga och rulla sig i gräset den här årstiden..
 
Dessutom fick jag återigen ett krav på dödsboet idag på 20 000 man undrar ju när allt det här ska ta slut? Det är lite svårt att gå vidare när man bara får käftsmällar hela tiden!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0