Äntligen!

*Innehåller annons för Lyko*
 
Idag fick jag skrivaren att fungera.. Det var bara att gnugga geniknölarna och så kom jag på att jag kanske måste lägga till skrivaren på datorn... haha
Ja och då fungerade det ju hur bra som helst *doh* Snacka om att jag vet hur jag kommer vara när jag blir gammal och dement (eller så har jag blivit det redan)..
Men försäkringskassan tycker ju att jag är frisk nu och kan ta vilket jobb som helst som inte kräver koncentration eller mycket kontakt med människor.. Tips på det?
 
Sen ställde jag klockan på 7 imorse och ringde Sabina så hon kunde ringa vårdcentralen och så hade jag själv tänkt hoppa ur sängen då för att hinna få lite mer gjort men icke sa nicke det gick inte..
Masade mig upp klockan 10 i vanlig ordning för hundarnas skull..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0