Bilder från helgen

*Innehåller annonslänkar för abswheels,gummihuset,bythjul,skruvat och däckonline*
 
 
 
Sabina och jag innan bowlingen!
 
 
Jag
 
 
Carl körde runt oss i denna som låter mycket och högt medan alla satt och skrek ta det lugnt för det finns poliser i Eskilstuna!
I slutet av helgen så hoppades vi tyst på att han skulle bli stoppad speciellt efter att han testat att gasa som en tok hela vägen upp i ett parkeringsgarage.. Dock så var det väldigt svårt att hålla sig för skratt..
 
 
Party hos Jack som fyllde år :)
 
 
Sasha och Mickis hos Jack.
 
 
Muppisen i sitt nya regntäcke.. det är lite synd om henne ändå eftersom hon blev tvingad ut i regnet.
 
 
Killarna handlade godsaker enligt dom..
 
 
Carl och Jack åt rå lever...
 
 
På lördagen när vi kom till Jack så hade han och Sabina julpyntat lite..
 
 
Så här såg Mickis hår ut när jag hade borstat igenom det och på söndagen så var vi hos Nathalie och hade familjebrunch med en massa godsaker och då klippte Nathalie av ca. 20-25cm och tunnade ur det men jag fick min mobil konfiskerad så jag kunde inte ta några kort under dagen 😏
 
Det blev en supermysig helg med hela familjen 💓
 
Snygga fälgar till bilen köper du Här! ,Här! ,
Här! ,Här! och Här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0