Borde jag ha förstått?

 
 
Det här var en av Dennis favoritlåtar och den gjorde mig sjukt irriterad då hans bror var den som fick honom att börja med droger när Dennis var 12 år gammal.
Hans bror fick honom även in i ett grovt återfall då jag och Dennis precis träffats det slutade med att han fick Dennis att köpa en telefon med abonnemang och ta en massa snabblån..
Det slutade med att jag gjorde slut och ställde ultimatum.. antingen kommer du hem eller så är det slut!
Svaret på det var att han försökte hänga sig i sin systers lägenhet och lät mig lyssna genom högtalartelefonen...
Det slutade med att han tack och lov var så hög så han trillade av bordet innan han lyckades trä snaran om halsen..
 
Han lyssnade mycket på den här i slutet..
Borde jag ha förstått?
Jag antar att det var ett rop på hjälp..
 
Sen hur hans syster och övrig släkt aggerade.. dom städade upp i lägenheten efter knarkfesterna men ingen "såg" snaran i taket fast dom plockade ner den..
Ingen vet någonting och nu när han gjorde det så ligger hela skulden på mig för jag borde ha sett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0