Dagens diss...

*innehåller annons för golvpoolen*
 
Jag körde igång en disk när Sabina var här och tyckte det lät lite väl mycket om den så gick ut i köket och det forsade vatten ur den!
Jag bor i en helt nyrenoverad lägenhet som blev klar i mars och diskmaskinen är även den helt ny och vi har inte använt den mer än kanske en gång i veckan men jag har tyckt från början att den diskar dåligt..
Jag ringde såklart fastighetsjouren som lät sjukt ointresserad av att jobba över huvud taget och var dryg i tonen..
Han sa att dom inte åker ut på sånt för fastighetsägarna brukar inte vilja betala för det!?
Jag bah.. Men golvet blir ju förstört?
Ja så är det ju fick jag till svar...
Sen säger han att ja du får väl försöka dra ut den själv och torka upp vattnet och sen höra av dig under dagtid imorgon istället.
 
Så det var bara att börja skruva och trassla fram sladden som dom virat runt alla rören under diskhon.. kändes lite slarvigt gjort ^^
Sen fick jag vicka ut den och det blev antagligen märken i golvet.. Jag drog bort skyddsplasten och torkade torrt så jag hoppas inte golvet hann bli förstört 😡
Men känns väl lite sådär att börja mixtra med fast inredning när jag inte äger det själv..
 
Undrar vad jouren är till för?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0