Det är ingen idé att bråka med någon som inte bryr sig

*Innehåller annons för nystartfinance*
 
Idag är jag slut som artist men det går väl över efter att jag fått i mig lite kaffe förhoppningsvis..
Jag försökte ändå ta min tablett vid 00 igår så jag skulle ha lättare att somna men låg ändå vaken till 02..
Sen lite uppdate om muppen som jag blev arg på häromdagen.. jag sa vad jag tyckte och tänkte vilket är lätt för mig då jag inte bryr mig ett skit om vad folk tycker om mig haha
Deras förlust, jag sitter inte och gråter för att jag förlorat en idiot liksom..
Det fungerade tydligen för nu är vi vänner igen fast jag ska erkänna att jag avslöjade saker som jag förmodligen fått fler haters för men vem bryr sig? Det var bara sanningar och inga jag kommer möta igen haha
 
Sen så har jag skickat in papper till kronfogen dom har mätt ut min och Dennis "villa" nu som dom så fint kallar det, utan att ens ha tittat på huset så jag ringde och frågesatte det då dom tror att dom kommer få ut mer än det är värderat för men det är tydligen inte alltid dom gör det så good luck säger jag.. Hon bad även om foton på "villan" och varför ska jag hjälpa dom med det?
Kolla googlemaps sa jag haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0