Ett mindre kul möte..

*Innehåller annons för outdoorexperten*
 
 
Den här höll jag på att kliva på uppe i Vilstaskogen 😳
Och hade jag inte haft Sasha med mig som ville fram och titta på den så hade bilden garanterat blivit bättre för jag stod precis bredvid den och skulle ta kort när Sasha fick syn på den..
 
Den är ju helt ofarlig men man blir ju rädd ändå haha
Det som var mest farligt i skogen var ju en skolklass med skrikande barn som hade någon slags springtävling så det var bara att stanna och låta Sasha titta på dom när dom sprang förbi men hon försökte inte fly iallafall! Hade det här varit för några månader sedan så hade Sasha försökt fly i panik men nu trippade hon lite runt vid sidan av mig för att hålla koll men hon har förstått att det är smartast att stanna vid matte.
 
Promenaden landade på 8km idag 😎
 

Kommentarer
Postat av: Pauline Hurtig

nämen fy fan, är livrädd för ormar

Svar: Ja tänk dig själv höll på att sätta foten på den men såg den i sista sekunden :)
minitjejens.blogg.se

2019-09-24 @ 20:20:40
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0