Grannfejden?

*Innehåller annons för Tradedoubler*
 
jag har fått nya grannar som enligt min kompis är "problembarn" och det menas tydligen med att man parar ihop två stycken "problembarn" så är problemen på ett ställe istället för i två familjer.. Fråga inte mig om det stämmer eller ej men dom har nu burit in möbler och kartonger från IKEA i över en månad nästan varje dag känns det som och dom springer upp och ner i trappen och för en massa liv 24/7.. Inte ens Molly orkar skälla på dom längre och då är det illa haha
 
Igår kväll var det typ fest lät det som dom gapa och skrek, bankade och spelade hög musik och runt 22 började hamrandet också sen fortsatte det till kl. 01 och då går dom ut i trappen skriker och gapar och börjar slänga kartonger nedför trappen...
Jag hörde att det kom någon genom porten längst ner som var upp och pratade med dom sen var det tyst i 5 min och sen satte dom igång igen fast lite tystare den här gången men fortfarande över okej nivå vid den tidpunkten..
 
 
Så här ser det ut i trappen idag...
Och det där är formodligen bara det som dom lade ut efter att någon var upp och pratade med dom 😂
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0