Inte ett ljud

Han jag skrev om i ett tidigare inlägg har inte hört av sig idag, undrar om han läser min blogg?
Fast då borde han väl ha sagt något? haha
Jag har iallafall pratat av mig med min bästa kompis idag som han också tjatar på en del så det känns skönt att ha fått ventilera lite 😊
 
 
Jag har varit ute på en långpromenix på 6,5 km med den här grodan och jag börjar känna av min benhinneinflamtion igen så jäkla drygt!
Kan det ha något med väderväxlingarna att göra?
Jag har ju mer ont i kroppen på vinter halvåret när det är kallt, jag har en icke diagnostiserad fibro för min läkare vägrade ge mig den diagnosen för en massa år sedan fast han höll men om att det mycket väl kan vara så MEN om jag får diagnosen så får jag leva med den...
Man bah... Jaha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0