Jag har gått på falska grunder hela sommaren

*Innehåller annons för lån för alla*
 
Promenaden idag slutade på 7,7km och det är nog bara att konstatera att räknaren räknar mer exakt när jag har den i bröstfickan istället för min lilla väska som jag brukar ha i handen 😉
Turen blev runt Stenbygård, tunapark och tunavallen och självklart så var Sasha tvungen att få hälsa på i hundrastgården där nu när hon har "upptäckt" den. Hon sprang runt några varv och hoppade lite över stocken sen gick vi hem..
 
 
När vi kom hem var jag hungrig men har typ ingen mat hemma och orkar inte gå och handla så jag snodde ihop en tonfisksallad..
 
 
Sen har jag försökt mig på att se glad ut på foto + redigerat bort lite bakgrund, resultatet blev att jag ser ut som en tönt..
 
 
😎
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0