Kastar ut skrivaren genom fönstret

*Innehåller annonslänk för inkclub*
 
Idag har jag haft fullt upp!
Först försökte jag fylla i papper och få ordning på min multiskrivare så den conektade med datorn men icke sa nicke den envisades men att bara scanna tomma papper.. Sådant här har jag noll tålamod med och hade till slut lust att kasta ut skiten genom fönstret men bestämde mig för att ta en långpromenad med Sasha istället.
6,5 km blev det idag och så fick hon busa i över en timme i hundrastgården också med kompisen Pajas som är en bordercollie och supersnabb! Vilket är bra när man leker med en "bulldozer" 😊
Dom som har liknande raser som Sasha vet vad jag menar!
 
 
När jag kom hem så gick jag över till min killkompis och hjälpte honom att sälja en mobiltelefon.
Efter tre timmar och 100 meddelanden var den såld peew...
 
Nu ska jag tillbaka för att kolla fotboll och äta chips tydligen?
Är det ens fotboll så här sent?
Multiskrivare hittar du till nedatt pris Här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0