Konstig dag

*Innehåller annons för Freedomfinance*
 
Idag skulle jag träffat min kurator men kände en sån enorm stress när jag vaknade imorse så ringde och ställde in besöket..
Jag har även varit uppe och gjort saker i sömnen inatt som jag inte ens minns..
Hittade spår av upptorkat bajs på en matta och en påse i hallen.. Sasha har varit dålig i magen i några dagar sen är hon mörkrädd så hon gör inget på sista promenaden men det släpper förhoppningsvis snart..
 
Sen har jag felanmält diskmaskinen med men inte fått någon respons på det..
Jag får väl ringa imorgon istället..
 
Men jag har inte bara varit inne och deppat idag för jag och Sasha tog en promenix på nästan 7km i regnet.. fast det blev sol i slutet.
 
Blä på den här dagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0